2009年4月21日

有賺

賴輝話搞團上深圳大漁拆番餐講咗好耐, 終於的起心肝. 全靠 Catherine 幫我地 book 咗間房, 七條大漢啱啱好坐滿成間房. 全男班有樣好就係講乜都得, 而且吞吐量差極有個譜, 於是好多個 round 個個滿載而歸, 難為 serve 我地間房個小妹妹, 我地你一言我一語, 少啲耐性都唔掂.

沒有留言:

給十年前的我

我估應該都唔會再有人睇呢個 blog... 成差唔多十二年冇再 update 究竟呢十年發生咗啲咩事?我可以話俾大家聽我嘅人生都係一塌糊塗... 我依然都係呢間公司做,最長呢份工做咗到十一二年左右掛,胡呢糊塗由初初諗住做個 hea 霸變咗做個掃把,最近仲轉部門轉咗一個唔使掂飛機...