2021年1月31日

給十年前的我

我估應該都唔會再有人睇呢個 blog... 成差唔多十二年冇再 update 究竟呢十年發生咗啲咩事?我可以話俾大家聽我嘅人生都係一塌糊塗... 我依然都係呢間公司做,最長呢份工做咗到十一二年左右掛,胡呢糊塗由初初諗住做個 hea 霸變咗做個掃把,最近仲轉部門轉咗一個唔使掂飛機又唔使返夜嘅工作,為嘅係乜嘢?咪就係因為我嘅家庭狀態改變咗囉!我人生有三次結婚時撻 Q,而結得成果次即係而家呢次我竟然同一個國內背景嘅女仔結咗婚而且佢而家佢有咗五個月身紀,完全都唔係我計劃以內嘅嘢嚟。 仲有呢十年去咗唔少旅行啦,而家累積嘅國家數量足足有 28 個,但係仍然唔滿足囉,因為我目標唔止咁少,但係疫情同埋家庭狀況似乎會阻礙左我嘅計劃進行,非常可惜... 去咗咁多次旅行最威果次就係由香港西九高鐵站出發搭火車去北京然後由北京搭西伯利亞鐵路去俄羅斯再由俄羅斯坐火車去波蘭玩。 今日無端端睇返呢個 blog 部份嘅 post,有好多嘢我都想同返當時嘅自己講,其實都好好笑!所以突然間就好想寫一篇嘢 update 下最近嘅情況啦,不過相信我啲朋友都唔會再睇呢個 blog。除咗家庭狀況嘅改變仲有而家世界大亂病毒入侵,原本諗住航空業係鐵飯碗都變成一份危危乎嘅工作,有好多嘢其實都估唔到... 唔知十年之後我會點呢?如果我屋企人仲係齊齊整整咁我諗我個仔可能都差唔多十歲,原本都唔想要小朋友而家無啦啦咁嘅年紀差唔多五十歲先至整一件,真係自己攞嚟衰!我真係覺得人生從此完咗,頭先睇返自己以前寫嘅嘢都係個 plan 咗唔生小朋友去旅行算啦... 十年之後嘅我未死唔知會想同今日嘅我講啲乜嘢呢?

沒有留言:

給十年前的我

我估應該都唔會再有人睇呢個 blog... 成差唔多十二年冇再 update 究竟呢十年發生咗啲咩事?我可以話俾大家聽我嘅人生都係一塌糊塗... 我依然都係呢間公司做,最長呢份工做咗到十一二年左右掛,胡呢糊塗由初初諗住做個 hea 霸變咗做個掃把,最近仲轉部門轉咗一個唔使掂飛機...