2009年7月2日

別了



呢一排返早之前成日眼光光等天光, 就算瞓得著都係個零鐘, 所以起身返早係好痛苦. 唯一嘅舒緩就係巴士上有 Shure SE530 同 iPod touch 呢個靚聲組合, 每次聽都好享受!! 正如好耐之前提過 iPod Shuffle 推出後, 我將 32GB MP3 random 咁 play, 今朝就聽到孫耀威一首未聽過嘅新歌 --- 眼閉, 好好聽!! 可惜呢首歌冇 MV... 一路搭車一路諗吓今晚響度記低首歌, 同時亦考慮將呢度劃上句號...


不經不覺呢個 blog 都寫咗四年, 都應該係時候休息吓. 原因係呢一排冇乜心情又有啲懶, 唔想有交功課心態去寫, 又唔想超過一個星期都唔 update, 所以唔係咁想再寫落去... 呢次停幾耐我唔知, 睇心情啦... 一個月唔定一年唔定又或者唔會再寫都唔定... 點都好, 好多謝大家支持, 尤其是果啲齋睇唔出聲嘅朋友, 最後祝妹妹阿 Milk 今日生日快樂, 佢話佢間唔中都有入嚟睇架.

4 則留言:

gipple 說...

我就係"齋睇唔出聲"嘅人
同埋我係imacguru果邊網站過里。
心情欠安就休息吧。

狂野村佬 BZ-R 說...

估唔到仲會有 imacguru 嘅朋友睇呢度, 真係開心!! 而且好意外因為我好耐冇響果度出 post, 見佢死死地真係好可惜因為以前好熱鬧同埋佢響華人 Mac 界都數一數二.

以前我用佢地做首頁, 而家直情冇去, 好可惜呀個網站之前搞得咁好...

kingdomwai 說...

做乜事咁傷感呀!因為睇見你寫BL0G,我先跟你寫....不過如果想休息吓,就休息吓囉!有乜嘢想講,打過电話俾我啦!!

Unknown 說...

咁我以後要靠catherine update喇...

給十年前的我

我估應該都唔會再有人睇呢個 blog... 成差唔多十二年冇再 update 究竟呢十年發生咗啲咩事?我可以話俾大家聽我嘅人生都係一塌糊塗... 我依然都係呢間公司做,最長呢份工做咗到十一二年左右掛,胡呢糊塗由初初諗住做個 hea 霸變咗做個掃把,最近仲轉部門轉咗一個唔使掂飛機...