2009年7月1日

文化

拖咗三個月終於可以到惠州影相! 全因為就天氣就假期搞到咁遲... 值得一提行程途中我地被司機帶咗去一個小鎮食 RMB$8 煲仔飯. 味道真係唔錯, 只係三十幾度冇風扇冇冷氣之下食真係幾難忘... 仲有我參觀過佢地嘅廚房, 一如所料衛生欠佳, 洗碗果盤水啡色嘅, 好似黃泥水咁!! 最後, 司機未經我地同意改咗影日落嘅地點由大東海去咗大亞灣 (核電廠??) 一個冇地平線日落嘅海灘... SHIT!!!

國內同胞啲文化真係接受唔到到, 同佢地公司投訴永遠都好好禮貌咁耍你, 乜都話得得得, 但永遠唔同你跟進, 個個 A 字搏! 衛生又係咁, 十年如一日差到嘔... 仲有揸車又係亂咁嚟, 坐佢地車其實好得人驚!! 呢啲文化我諗唔係呢十年八載改變到...

沒有留言:

給十年前的我

我估應該都唔會再有人睇呢個 blog... 成差唔多十二年冇再 update 究竟呢十年發生咗啲咩事?我可以話俾大家聽我嘅人生都係一塌糊塗... 我依然都係呢間公司做,最長呢份工做咗到十一二年左右掛,胡呢糊塗由初初諗住做個 hea 霸變咗做個掃把,最近仲轉部門轉咗一個唔使掂飛機...