2009年6月28日

巨星隕落


好多巨星都突然英年早逝, Michael Jackson 唔算係我偶像, 不過我都好鍾意佢啲歌同跳舞. 佢同其他歌星一樣, 一死就間間 DVD 舖都播佢啲 concert, 個個都圍住睇, 未死之前又唔見係咁, 永遠都係咁諷刺!!

呢幾日四圍播佢啲歌, 但好似冇乜人提或者識呢首情歌. 我唔算係粉絲, 不過都有佢嘅 MP3 同 DVD 收藏, 慢歌嚟講呢首最鍾意!!

沒有留言:

給十年前的我

我估應該都唔會再有人睇呢個 blog... 成差唔多十二年冇再 update 究竟呢十年發生咗啲咩事?我可以話俾大家聽我嘅人生都係一塌糊塗... 我依然都係呢間公司做,最長呢份工做咗到十一二年左右掛,胡呢糊塗由初初諗住做個 hea 霸變咗做個掃把,最近仲轉部門轉咗一個唔使掂飛機...