2006年2月1日

霍元甲


啱啱睇完覺得幾好睇!! 套戲既 transition 同埋攞嘅鏡頭都幾靚, 仲有少量電腦效果都落得幾恰當!! 但霍元甲最出名既迷縱拳都冇講其實套戲都幾過份...

我好鍾意李小龍套精武門, 我會當呢套霍元甲係前傳, 雖然精武門裡嘅霍元甲係比餅乾毒死, 但一來佢地故事嘅時間係連住, 二來兩套嘅故事同動作場面都正.

沒有留言:

給十年前的我

我估應該都唔會再有人睇呢個 blog... 成差唔多十二年冇再 update 究竟呢十年發生咗啲咩事?我可以話俾大家聽我嘅人生都係一塌糊塗... 我依然都係呢間公司做,最長呢份工做咗到十一二年左右掛,胡呢糊塗由初初諗住做個 hea 霸變咗做個掃把,最近仲轉部門轉咗一個唔使掂飛機...