2006年2月4日

iMac G4 終極 DIY 升級 300GB 硬碟 + Dual Layer Superdrive


兩年前 DIY 過部 Pioneer A05, 沉日終於打柴, 裡面有嘢散咗仲整花咗隻吉碟. 於是今日去旺電一樓買咗部黑面 Pioneer DVR-110, $340 真抵!!! 之前 A05 米白色冇咁原裝 feel, 呢次 perfect. 由於我間得 20GB 比 Tiger 近排成日 warn 我 disk full, 我一早已經將 iPhoto 個 database 同大半 apps 搬哂去另一個 partition 度都唔夠位. 而另外個 partition 又得返 8GB 左右, external 裝 MP3 同 backup 嘅 160GB 又得返 40GB... 有見及此我買埋隻 Maxtor 16M cache 7200rpm 嘅 300GB harddisk, $960 攪掂... 一次過換哂佢地, 將之前 internal 同 external 嘅嘢過哂落隻 300GB 度, 分兩個 partition, 頭一個裝 system, apps, webserver, iPhoto database, etc... 第二個 partition 專裝 MP3, 而 external 160GB 暫時只做 backup.

注意係我響 xlr8yourmac.com 做哂 research 先, 最好有切機經驗先好攪. 同埋呢個手術要非常小心, 一來個座有好多線我唔想拆, 所以好似相中咁吊住唔係咁好位. 二來如果整爛嘢唔可以好似 PC 咁去黄金配 parts.

兩年冇開蓋啲塵多到嚇死人, 尤其是你地見相中成條塵果度... skip 咗好多組合 steps 費事講, 總之無驚無險又攪掂, 黑色 tray 真正!! 善後工作就麻煩少少, 首先將舊 internal harddisk 裝落 firewire enclosure, 用 firewire boot 機, 然後用 Carbon Copy Cloner 過返個 system 到新 harddisk 第一個 partition, 舊 harddisk 第二個 partition 啲 apps 呀, webserver 同 iPhoto database copy 返去新 harddisk 第一個 partition. 攪掂後將 160GB 裝回 firewire enclosure, 再用 Carbon Copy Cloner 過返個 MP3 partition 去新 harddisk 第二個 partition. 最後 set 返 Apache webserver 同 Gallery 條 path 仲有 permission, 再行埋 Patchburn 4 攪到 DVR-110 響 system info 度變成 Vendor Support. 而家依然可以按 "C" 來用 DVD Writer boot 機.

唔知係 16MB cache 定係多返 free space 比 system, 感覺好似爽咗, 又或者可能心理作用都唔定. 我對呢次手術非常滿意, 由 planning, run 啲 procedure 同 system transfer 都好 smooth, 有時都真係覺得自己幾掂!! 哈哈!!

2 則留言:

狂野村佬 BZ-R 說...

應該冇問題, 請先到 http://www.xlr8yourmac.com/ 睇吓先.

匿名 說...

1) 換 Harddisk 是否很困難換, 多不多螺絲是鬆

2) 能否先將system 由internal harddisk 過去隻新hardisk 先, 過完后先換 harddisk 去部imac

3) 你部机速度是否 800mhz, 有多少m ram ?

給十年前的我

我估應該都唔會再有人睇呢個 blog... 成差唔多十二年冇再 update 究竟呢十年發生咗啲咩事?我可以話俾大家聽我嘅人生都係一塌糊塗... 我依然都係呢間公司做,最長呢份工做咗到十一二年左右掛,胡呢糊塗由初初諗住做個 hea 霸變咗做個掃把,最近仲轉部門轉咗一個唔使掂飛機...