2006年2月17日

視像


同 Catherine 裝咗過 webcam 比佢同佢外國表姐妹玩成年有多, 我到今時今日先買個同佢玩. 買咗個 V-Gear TalkMan Pro, 響黃金上咗巴士先知原來要 USB 2.0, 因佢 sell 勁流暢, 而我就比較失敗, 塊底版仲係三四年前嘅精英 K7S5A, 只係 USB 1.1. 於定嗱嗱臨響新港城落車買張冇牌子嘅 USB 2.0 卡. 返屋企裝咗成晚 driver 都唔掂, 最後用番底版個 USB 1.1 先掂, 而家都用到不過徙咗, 等我星期二番買果間換隻有牌子先. 我發覺應該係張卡同 webcam 唔夾, 事關張卡駁 USB 2.0 card reader 又冇事...

成日買嘢梗係有啲阻滯... 真煩!! 好彩 upgrade 部 iMac 唔係咁.

沒有留言:

給十年前的我

我估應該都唔會再有人睇呢個 blog... 成差唔多十二年冇再 update 究竟呢十年發生咗啲咩事?我可以話俾大家聽我嘅人生都係一塌糊塗... 我依然都係呢間公司做,最長呢份工做咗到十一二年左右掛,胡呢糊塗由初初諗住做個 hea 霸變咗做個掃把,最近仲轉部門轉咗一個唔使掂飛機...