2009年4月14日

探路


個零星期前已經想為士多啤梨園而探路, 難得小龍又有興趣, 今日放假一齊去!!

想去士多啤梨園好耐, 可能去得太多上水豆腐花廠, 想搵啲新地標去吓, 於是上網Ú39;人, 有網友介紹位於坪輋嘅觀光有機士多啤梨園. 於是影低地圖, 本想帶 Dopod U1000 做 GPS, 不過怕重所以冇... 咁出發前 update 過 Facebook status 話出發探路就走人, 踩到大窩東老朋友大梁原來見我 Facebook status 所以揸佢架 Acura NSX 嚟 join 我地. 大梁係一個好享受人生嘅人, 對園藝又有好豐富嘅認識, 所以呢啲地方佢好熟, 好彩多得佢帶路同介紹先至有今日咁充實又豐富嘅旅程.

講返士多啤梨園, 坪輋有兩個, 不過貨櫃車響附近出出入入, 所以環境幾垃圾, 唔太值得去. 於是大梁介紹另一邊亦即是流水響, 果邊地點靚好多, 士多啤梨園一樣有, 而且再入啲鶴藪仲有個香薰園, 有薰衣草有山羊可自製香薰水晶蠟燭同 BBQ, 冇得頂!! 不過今日咁熱又少少曬踩車去摘士多啤梨都會幾辛苦, 所以天熱搞呢類團要同其他網友研究吓... 無論點, 小龍同我都認為成個旅程都好玩, 攰係攰啲, 探路過程都好有趣, 而且可以試吓架新車, 雖然呢架唔係正統 MTB, 但好似今日咁玩 XC 真係爽!! 唔使之前幼呔咁就住就住驚爆, 路搏照上!!

踩完車去大埔 Neway 幫阿宣慶祝生日, 成幾個月冇唱過, 成個腦好似冇歌咁, 枉我日日煲 iPod...

沒有留言:

給十年前的我

我估應該都唔會再有人睇呢個 blog... 成差唔多十二年冇再 update 究竟呢十年發生咗啲咩事?我可以話俾大家聽我嘅人生都係一塌糊塗... 我依然都係呢間公司做,最長呢份工做咗到十一二年左右掛,胡呢糊塗由初初諗住做個 hea 霸變咗做個掃把,最近仲轉部門轉咗一個唔使掂飛機...