2009年4月8日

責任

踩車經過大埔海濱公園都過百次, 認真入去行今日真係第一次!!

裡面原來大得好緊要, 鳥語花香又新又靚, 放風箏嘅草地有人野餐瞓覺, 令我想起幾年前去三藩市漁人碼頭旁邊嘅公園一樣.

今日主要幫 Catherine 嘅姨甥女寶兒影相, 講開呢個小朋友, 我地兩個都好錫佢, 佢可愛講嘢又好笑, 仲好似卡通版嘅小九子!! 可惜嘅就係佢父母係有咗佢先結婚, 結婚冇幾耐就離婚... 唉... 真係唔知咩心態!! 據講係佢老豆當時已經話唔要, 係佢媽咪堅持生佢出嚟先至焗住結婚, 而家成日唔理個女留比佢阿媽照顧, 跟住當自己係女仔咁同第二個拍拖!! 唔理個女留低比阿媽已經好不負責任, 夾硬生個女出嚟比唔到一個完整嘅家庭比佢真係幾自私, 我成日都諗如果我同 Catherine 有個女, 一定唔會咁對佢.

成個下晝幫佢影相都幾攰, 不過影出嚟有好幾張好滿意都值得嘅... 跟住下場又係同 Apple 佢地去新星打邊爐, 任食買一送一真係好抵!! 其實今晚係順便睇吓 Apple 新開張嘅髮型用品舖頭, 佢話本來想同 Catherine 夾份開, 佢話如果做得好或者第日考慮馬鞍山開分店, 到時一齊大展身手. 唔... 經濟唔好, 工越來越難做, 香港打工仔一啲地位都冇, 永遠比老闆食住, 創業係冒險, 不過都唔係唔好, 況且 Catherine 無論男女老幼都咁鍾意佢, 我對佢都好有信心.

呢啲都係言之過早...

沒有留言:

給十年前的我

我估應該都唔會再有人睇呢個 blog... 成差唔多十二年冇再 update 究竟呢十年發生咗啲咩事?我可以話俾大家聽我嘅人生都係一塌糊塗... 我依然都係呢間公司做,最長呢份工做咗到十一二年左右掛,胡呢糊塗由初初諗住做個 hea 霸變咗做個掃把,最近仲轉部門轉咗一個唔使掂飛機...