2009年4月7日

旅行車



最近去開嘅 UMPC Fever 竟然介紹小弟呢個 blog, 真係受寵若驚, 開心當然有少少啦!!

至於佢地舉辦嘅 Viliv S5 團購, 我登記咗但冇落訂, 正如之前講過我想要內置 HSDPA. 落咗訂據聞今日有機攞, 我冇份應該會好空虛, 只不過...

一個星期前響 Chain Reaction Cycles 買咗部 XC 單車 Dahon Matrix 終於從英國運到香港!! 買呢架車其實都十五十六. 事源一月已經心思思想入手, 最後 Paypal 比咗錢有少少後悔, 主要係覺得又買第三架車有啲嘥錢, 咁 send 個 email 去 cancel 同 refund 返... 呢幾個月都念念不忘, 間唔中會 check 吓佢有冇劈價, 事關我留意到呢個網站嘅 Dahon 賣剩幾款唔 hit 嘅大摺車, 我諗佢地賣哂就唔做 Dahon. 上星期竟然比我等到!! 仲平之前個價差唔多 30% 咁多!! 於是即入!! 仲有樣奇就係當晚又變返原價, 唔通佢地系統出錯??

其實沉日朝收工已經去鎮洋買定啲 accessories 如尾袋手筒等等, 事關呢架暫時唔打算大改, 主要用嚟比 Catherine 踩同出團... 沉日下晝瞓瞓吓就送到, 用咗兩個鐘砌起趕住返通宵. 回想返佢車架有個特別之處就係佢個硬度高摺位 lockjaw hinge 同一般摺車唔同, 摺埋幾乎天衣無縫!! 仲有佢摺要用六角匙, 方法可以睇片. 今朝一收工返屋企攞佢單車舖 setup, 順便裝 Vetta V100A WL2X 無線碼錶同換咗支 Easton MonkeyLite SL 頭 bar. 跟住走咗轉大埔試吓車, 撞到由沙田行返大埔嘅巧姑姐同小丸子丁寶寶, 仲有同同事踩緊車嘅豪仔.

呢架大摺終於解決咗我村屋唔夠位上落樓梯嘅間問題!!


2 則留言:

Unknown 說...

wow~ 幾時再有踩車團呀? 不過我架唔係 dahon喎...

狂野村佬 BZ-R 說...

唔係都冇所謂, 你有冇 Facebook 呀??

給十年前的我

我估應該都唔會再有人睇呢個 blog... 成差唔多十二年冇再 update 究竟呢十年發生咗啲咩事?我可以話俾大家聽我嘅人生都係一塌糊塗... 我依然都係呢間公司做,最長呢份工做咗到十一二年左右掛,胡呢糊塗由初初諗住做個 hea 霸變咗做個掃把,最近仲轉部門轉咗一個唔使掂飛機...