2009年4月27日

完全體


之前幫襯沙田順利單車都係啲濕碎嘢, 呢次搵佢地搞套 Avid 油壓碟剎時同時又見到另一毒物 --- Race Face XC Deus. 呢套餅最吸引我就係紅色, 同一價錢嘅 KCNC K-type XC1 我考慮咗一陣就扑鎚!! 換餅同時換咗個舊款 Shimano Deore XT 波撥, 解決埋之前大陸波撥上落餅唔順嘅問題, 而家成架車輕哂餘仲完住襯哂色!!

三架車嘅 style 同 setting 完全唔同, 用嘅件都係唔同, 完全唔會有重覆嘅感覺. 呢架 XC 都唔係用咩頂級件, 改到咁都好夠玩, 係有時個八飛齒比有啲唔上唔上唔嘅感覺, 可能踩慣九飛十飛較密嘅齒比嘅關係...

2 則留言:

Unknown 說...

你架 MB 到手無耐就已經改佐咁多野! XD
咁你改車多出黎既件你係單車鋪 trade 佐佢 or 放上網賣?
我已經 sent 佐 fb 條 link 去你e-mail了~

Unknown 說...

TURENO, 我架 mb 想改 9 or 10 個波有無咩心水牌子推介? 我而家架 mb 係 24 波, 大餅去到第8個波唔係好順...

給十年前的我

我估應該都唔會再有人睇呢個 blog... 成差唔多十二年冇再 update 究竟呢十年發生咗啲咩事?我可以話俾大家聽我嘅人生都係一塌糊塗... 我依然都係呢間公司做,最長呢份工做咗到十一二年左右掛,胡呢糊塗由初初諗住做個 hea 霸變咗做個掃把,最近仲轉部門轉咗一個唔使掂飛機...