2009年4月29日

久別重逢

呢十年用咗 Sony Ericsson 都好多個 model, 其次就係 htc. 對於 Sony Ericsson, 我都算係粉絲, 不過啱啱果部 W960i 實在令我太失望. keypad 壞整第一次時換個冇 backlit 嘅新 keypad 比我, 搞到我要整第二次, 第二次 parts 冇貨等咗足足兩個星期, 其間如果唔係自己有部珍藏 Ericsson T39mc, 真係冇電話用!! 其次用 Sony Ericsson 真係有啲悶, 咁啱 Catherine 部 W980i 又好垃圾, 於是一齊換 Nokia 5800 XpressMusic.

Nokia 我自 N8210 之後都冇用過佢地嘅手機, 原因係之前有一堆外型比較核突嘅機... 呢次入手呢部係響佢推出時已經好有興趣, 奈何 Nokia 由於反應太好, 響正式推出時將售價由預定 $3000 加到 $4000, 直頭受騙嘅感覺!! 等咗半年嘅今日, 終於回落到 $3000 呢個價位.

用咗一日, 我唔明大家都係 Symbian, 點解 Nokia 嘅 S60 v5.0 正過 Sony Ericsson 嘅 UIQ 3.1 咁多??? 介面佢打 iPhone 所以比 W960i 好唔奇, 對於 PC 嘅連接性同配套都咁正!! 至少 update firmware 唔會冇哂啲嘢先勁!!

老實講, 5800 介面某程度上比 iPhone 好而且有 multitasking, 介面靚嘅程度我又覺得同 iPhone 不相上下, 仲有拍片都唔差又可以拍 widescreen, 輸入法又正過 iPhone. $3000 有部咁全面嘅機真係無話可說!! 不過 iPhone 嘅 apps store 同 install software 方法都做得較好, 而且 multitouch 操作同外型都最好嘅...

有啲朋友好奇怪我點解咁背買呢一部, 一啲都唔似我. 事實上人老咗心態有少少唔同, 唔想買太貴嘅 gadget, 尤其是新出一定貴, 而且而家買有好多新機嘅問題都 fix 左. 所以傳說五月尾出嘅 Pentax 旗艦 DSLR K-7 我都唔會即買, 等返大半年跌吓價先.

唯一唔捨得 Sony Ericsson 一樣嘢, 就係之前用過嘅 P990i, W950i 同 W960i 有嘅 Jog Dial, 真係超好用!!

沒有留言:

給十年前的我

我估應該都唔會再有人睇呢個 blog... 成差唔多十二年冇再 update 究竟呢十年發生咗啲咩事?我可以話俾大家聽我嘅人生都係一塌糊塗... 我依然都係呢間公司做,最長呢份工做咗到十一二年左右掛,胡呢糊塗由初初諗住做個 hea 霸變咗做個掃把,最近仲轉部門轉咗一個唔使掂飛機...