2009年4月30日

活著夢想


豬流感爆發, 希望唔好搞到 SARS 咁大鑊就好...

好耐冇去過 Outback, 沉晚同 Kitty 佢地拆返餐勁!! 呢次食咗過之前咁多次都未食過嘅炸洋蔥花, 嘩!! 真係好食!! 到最後漏單嘅芝士焗薯條, 超級香口又脆, 果種好味令我非常享受, 直情有種 "活著真好" 嘅感覺!! 記得之前響度都有講過同樣感覺就係天氣清爽一路踩車一路聽歌好 relax 嘅時候. 今日唔知聽日事, 所以我成日主張享受人生, 趁而家身體健康健全... 致命流感又再襲擊人類, 有啲嘢都係唔好咁執著, 好似最近響公司令我有啲不快嘅事, 都係算把啦...

打造旅行車連最後嘅 Holux GPSport 245 都到手, 用 GPS logger 記錄低行程仲可以將行程中所影嘅相片用 GPS 記錄影相地點, 返到屋企可以用 Google Map 睇返成個路程同張相邊個地方影, 真係冇得頂!!

阿賢話想同我台灣環島單車遊, 同呢架旅行車去得成就正雖然阻力都唔少... 呢個一直都係我踩車後嘅夢想!! 再唔係踩大陸短線都好玩...

沒有留言:

給十年前的我

我估應該都唔會再有人睇呢個 blog... 成差唔多十二年冇再 update 究竟呢十年發生咗啲咩事?我可以話俾大家聽我嘅人生都係一塌糊塗... 我依然都係呢間公司做,最長呢份工做咗到十一二年左右掛,胡呢糊塗由初初諗住做個 hea 霸變咗做個掃把,最近仲轉部門轉咗一個唔使掂飛機...