2009年5月6日

新手

踩咗單車差唔多兩年, 興趣有增無減, 影響到身邊嘅朋友一齊玩. 阿賢嘅參與令我有少少意外, 因為我認為佢冇與趣玩, 所以同佢好少提及單車嘅嘢, 只係間中 send 我出團嘅相比佢睇吓. 佢玩唔係因為受我影響, 佢係行開山突然想玩 off-road 所以玩, 但多個朋友成為車友都好開心.

於是梗係叫佢帶架車入嚟玩, 搵埋小龍一齊影吓相. 大尾督當然係新手第一個必到嘅地方. 我地途經海濱公園吓相, 響大尾督食吓嘢, 咁就玩咗成個下晝.

沒有留言:

給十年前的我

我估應該都唔會再有人睇呢個 blog... 成差唔多十二年冇再 update 究竟呢十年發生咗啲咩事?我可以話俾大家聽我嘅人生都係一塌糊塗... 我依然都係呢間公司做,最長呢份工做咗到十一二年左右掛,胡呢糊塗由初初諗住做個 hea 霸變咗做個掃把,最近仲轉部門轉咗一個唔使掂飛機...