2009年5月8日

毒發身亡

部 laptop 又死底版, 死因似乎同上次一樣... 六百幾蚊續多兩年保, 之前換過底板 harddisk, 呢次師傅報價再換多次底板再換埋個 LCD 成個 assembly, 真係抵到爛!! 所以買 laptop 買多兩年保都唔區... 冇咗部 laptop 好唔方便, 因為部老爺 Mac 慢得要死, 連睇網頁都勁慢!! 好彩部機一個禮拜都唔使就有得攞, 都係多得高人相助!!

豪仔調去守馬料水, 所以想買架好啲嘅新車嚟返工, 佢心目中係新瓶舊酒嘅上一款 Dahon Jetstream P8, 換哂色印條龍上去就叫 Dahon Dragon, 真識做生意!! 我地約咗去深圳, 果度某啲車款比香港平好多. 去咗兩間 Dahon 專門店, 第一間係響華強南路, 所謂專門店, 成架車上上下下嘅 parts 佢地差唔多都有, 真係大開眼界. 咁果架 Dahon Dragon 其實除咗拉花唔係我杯茶外, 其他都 ok, 不過豪仔最後寧願比多少少買架新款 Jetstream P8.

第二間就係以前去過嘅樂園路, 記憶所及果度黑媽媽好山寨 feel, 印象麻麻. 呢次除咗煥然一新嘅裝修外, 仲有隔兩間舖開咗間 Dahon 招牌嘅舖頭... 嚴格嚟講佢主打賣 Dahon, 但時亦有少量 KHS 同 Birdy. 旅程中賴輝己經心思思想響華強南路入手 Dahon Speed Pro, 響樂園路老細竟然開價更平, 尤其是 Speed Pro TT 只係比 Speed Pro 貴 RMB$500, 佢雖然忍住咁返香港, 但恐怕都抵擋唔住...

沒有留言:

給十年前的我

我估應該都唔會再有人睇呢個 blog... 成差唔多十二年冇再 update 究竟呢十年發生咗啲咩事?我可以話俾大家聽我嘅人生都係一塌糊塗... 我依然都係呢間公司做,最長呢份工做咗到十一二年左右掛,胡呢糊塗由初初諗住做個 hea 霸變咗做個掃把,最近仲轉部門轉咗一個唔使掂飛機...