2009年5月22日

成熟

相機主流品牌 Canon 同 Nikon 一部都冇擁有過, 主流並冇令我隨波逐流, 主要我認為非主流為咗吸引用家而發明好多有趣嘅東東, Konica Minolta 嘅 Anti-Shake 就係其中一樣最具代表性嘅科技.

記得幾年前去宮峪駿三鷹博物館, 有對日本情侶叫我幫佢地影相, 佢地用一部 Pentax ist* DS, 當時我諗: "乜呢啲機都有人用嘅??". 對於 Pentax 就只有爸爸年青時用果部 Pentax Spotmatic 有印象, 數碼機冇一部睇得上眼, 直至 Pentax K10D 個 spec 流出, 當時用緊 Konica Minolta Dynax 5D 嘅我直頭比雷劈咁震憾, 心裡諗呢部必買!! 仲記得等佢出果幾個月真辛苦!! 証明品牌我唔太 concern... Pentax 嘅顏色係之前嘅 Konica Minolta 甚至而家嘅 Sony 係冇得比, Canon 同 Nikon 更加唔使講... 咁當然佢比唔上 Sony 嘅功能亦都有, 只係顏色我放第一位... 其次就係質感極高嘅 Limited 鏡, 攞上手把玩一番都好滿足, 簡直係藝術品!! 及後 Pentax 推出 K10D 強化版 K20D, 我 skip 咗, 反而用 K100D 嘅細佬 upgrade 咗, 強化咗嘅功能我不為所動...

早兩日發表咗 Pentax K-7, 並冇當年 K10D 嘩一聲嘅震憾, 但一樣有必買嘅念頭. 部機嘅功能其他品牌半專業機都有, 不過以下幾樣幾吸引我:

1. 起角嘅外型有別於 Pentax 之前所出過嘅 DSLR, 走返 Pentax MZ-3 果種路線, 鍾意到 set 哂 laptop 嘅 wallpaper 做官方 K-7 wallpaper, 殺死人!! 仲有鎂合金機身質感一流!!

2. 體積同 Pentax K200D 差唔多, 以往呢一級嘅 DSLR 如 Nikon D300 都一定大部, 而家終於比佢打破咗.

3. 同 Ricoh CX1 一樣可影 HDR 相片, 唔使後制, 高反差唔使怕.

4. Ricoh GRD II 其中一樣我最愛嘅功能電子水平儀當然唔少得.

5. 死穴 AF 速度同準確度大大提高.

6. 新一代防震加超聲波除塵.

7. 機身終於有輔助對焦燈.

8. kit 鏡 DA18-55 追加 weather resistant (WR) 版, 落雨粗用一流.

現只有高 ISO 表現係未知數, 如果都掂就冇得頂, 而家未有正式 samples 流出. 我相信冇完美嘅嘢, 不過呢部應該係 Pentax 最成熟嘅一部 DSLR, 因為佢似乎係針對以往嘅死穴而出. 除咗冇 flip LCD 外, 足以同曾經諗過入手嘅 4/3 機皇 Olympus E3 匹敵. 我想等半年跌吓價先入手, 希望忍到!! 最驚出埋正式版 samples 同去百老匯玩完後忍唔住...

2 則留言:

chris 說...

有試用版的測試報告了:
http://www.dpreview.com/previews/pentaxk7/

狂野村佬 BZ-R 說...

已經睇過, 正呀!!

給十年前的我

我估應該都唔會再有人睇呢個 blog... 成差唔多十二年冇再 update 究竟呢十年發生咗啲咩事?我可以話俾大家聽我嘅人生都係一塌糊塗... 我依然都係呢間公司做,最長呢份工做咗到十一二年左右掛,胡呢糊塗由初初諗住做個 hea 霸變咗做個掃把,最近仲轉部門轉咗一個唔使掂飛機...