2009年6月12日

後悔

一朝早七點半收到細佬電話, 由於沉晚收夜, 一反到屋企洗衫浪衫洗埋車, 早上四點半開開心心咁上床... 所以收到電話正直半夢半醒之間... 佢同我講 dotcom 唔得, 我第一個反應就問點解會咁?? 實在太突然因為佢不嬲冇乜問題... 原來佢急性腎衰竭, 冇得醫, 所以要人道毀滅...

回想返都唔係冇先兆, 佢差唔多一年前開始無啦啦響樓上賴尿, 由於佢不嬲都好乖, 由細到大都唔會四圍疴, 我地以為佢忍唔住, 所以會鬧吓佢. 呢幾個月間唔中都係咁, 咁兩星期前爸爸仲綁住佢響天台罰佢, 係咁多年都未試過... 咁我又扮鬧佢, 因為一鬧佢佢就矇起對眼好得意. 扮?? 我其實唔捨得真鬧佢, 佢真係好乖. 唉!! 佢唔舒服又唔識講比我地聽, 所以我地好後悔罰佢鬧佢. 佢臨走之前兩日我收夜返屋企, 佢響門口扒響地下望住我, 我好攰同佢揮下手就上咗樓上, 估唔到果次係最後一次見佢... 我好後悔冇攬吓佢摸吓佢呀!!

佢死得早過我地, 我接佢返屋企第一日已經清楚知道, 話雖如此, 咁突然同一旦要面對真係好難過. 以前 Linda 走我都好難過, 雖然有經驗, 亦知道時間可以冲淡, 但至今我仲會諗起 Linda, dotcom 即都會係一樣...

我地有好多生活點滴, 唔想寫, 我會記住... 寫呢篇我要成個星期先有勇氣寫完, 我地全家都好唔捨得佢!!

1 則留言:

匿名 說...

咁突然O既.....我都覺得好難過....

我都好明白呢種感覺, 但我覺得佢會明白您的....

亞亮, 別太難過....

我好耐無睇你個blog, 估唔到見到咁o既message....

吉蒂貓

給十年前的我

我估應該都唔會再有人睇呢個 blog... 成差唔多十二年冇再 update 究竟呢十年發生咗啲咩事?我可以話俾大家聽我嘅人生都係一塌糊塗... 我依然都係呢間公司做,最長呢份工做咗到十一二年左右掛,胡呢糊塗由初初諗住做個 hea 霸變咗做個掃把,最近仲轉部門轉咗一個唔使掂飛機...