2009年5月31日

身痕


對於兩位買咗新車嘅車主, 成日都搵人出車. 今晚又有個 hea 車團, 冇咩特別目的地, 上吓大壩食吓晚食. 呢次去咗大尾督第一檔 BB 開心棧, 叫咗幾味再食埋甜品芒果布甸, 非常滿足同開心. 最後大隊送賴輝同阿賢到大圍搭火車, 咁就結束七十公里嘅行程.

沒有留言:

給十年前的我

我估應該都唔會再有人睇呢個 blog... 成差唔多十二年冇再 update 究竟呢十年發生咗啲咩事?我可以話俾大家聽我嘅人生都係一塌糊塗... 我依然都係呢間公司做,最長呢份工做咗到十一二年左右掛,胡呢糊塗由初初諗住做個 hea 霸變咗做個掃把,最近仲轉部門轉咗一個唔使掂飛機...