2009年6月20日

征服

上次遠征元朗大敗入廠, 一直耿耿於懷, 對以後落斜有好大陰影, 亦都對小輪徑性能失去信心... 直至打造完 26" 旅行車後, 心思思想再試一次!!

由於成日同小龍佢地一齊出車, 影埋啲相會 send 比一啲玩單車嘅朋友, 就係咁, 同事人山個幾月前已經叫我搞單車團, 因為佢今個月放大假. 心裡第一個 idea 就係元朗, 第二個 idea 就係唔行林錦公路.

天公總算做美, 係一到河上鄉豆腐花廠先落咗大半個鐘狗屎, 及時避過一劫, 其餘時間都冇雨. 之前果晚唱完 K, 成三點幾先瞓, 跟住 0800 出發到大圍集合食早餐玩到 2320 先返到屋企, 全程約 110KM, 攰到飛起但個個都話好玩!! 真係多謝大家比面出席, 同時亦都要多謝帶路嘅電鋸同賴輝!! 今次最勁有兩個人, 小龍單餅負重磅唔使推車走完全程; 第二個係阿賢, 同我地大圍至元朗不特止, 佢由油痲地屋企經大埔道入大圍都係踩, 回程都係踩返屋企, 真痴線!!

大家玩得開心我仲開心, 尤其是事後收到阿衡同人山嘅 SMS. 搞團大家開心反而係其次, 最重要係安全同個個平平安安返到屋企, 我係過來人深深體會到呢點... 所以有個問題係踩單車徑冇乜所謂, 但踩街我始終建議大家買返頂頭盔好啲. 其實好多人都冇, 我同朋友嘅團係咁, Facebook 果幾次 Dahon 團又係咁, 十個得兩個帶就響馬路四圍踩... 我上次出事之前都認為唔係咁必要. 回程同阿衡見到一個七十幾歲嘅阿伯帶住頭盔踩車, 原來佢識嘅, 佢話個阿伯日日走三轉唔知沙田至大埔定邊, 日日三轉喎!! 有一次炒車撞到個頭昏迷咗幾日, 之後就開始帶頭盔... 真係針唔吉到肉唔知痛!!

終於都征服咗元朗, 用征服對好多車友嚟講好似誇咗啲, 對我就唔係. 頭先同阿衡響電話傾開佢話下次想搞個萬宜水庫東壩日出團, 等我計劃吓先... 夾大家時間同天氣最難搞!!

1 則留言:

Unknown 說...

WOW~
好好玩播! 你地全程都係要踩馬路? 可唔可以係 google map 整條行車路線 share 你地點走? 我仲想知阿賢兄由大圍反油麻地個條路線係點走? 要踩幾耐先可以踩完? 如果唔太耐既我都想試下星期六咁樣踩單車反公司!! XDD

給十年前的我

我估應該都唔會再有人睇呢個 blog... 成差唔多十二年冇再 update 究竟呢十年發生咗啲咩事?我可以話俾大家聽我嘅人生都係一塌糊塗... 我依然都係呢間公司做,最長呢份工做咗到十一二年左右掛,胡呢糊塗由初初諗住做個 hea 霸變咗做個掃把,最近仲轉部門轉咗一個唔使掂飛機...